REMOTE MANAGEMENT
Om snel hulp te kunnen bieden bij storingen en inzicht te houden in ons aggregatenpark en dat van onze klanten maken wij gebruik van een remote management-systeem.
Met dit systeem kunnen zowel wij als onze klanten gegevens als brandstofverbruik en vermogens in de gaten houden en tijdig reageren om uitval te voorkomen. Storingen en problemen kunnen op deze manier vaak op afstand worden gediagnosticeerd en in sommige gevallen zelfs direct worden verholpen. In speciale gevallen kan het aggregaat op wens van de klant op afstand worden bediend.
Alle communicatie verloopt via een veilige VPN verbinding waarbij de data versleuteld wordt verstuurd.
Toepassingen Remote Management
Webinterface remote management software
Naast dat onze klanten met de remote management software hun brandstofverbruik kunnen monitoren, kunnen zij ook de locaties van hun machinepark monitoren en zelfs beveiligen middels een zogenaamd GeoFence. Ook kunnen zij eigen beveiligingen genereren, waarbij zij bijvoorbeeld SMS berichten of mails ontvangen wanneer meetwaarden als spanningen of temperatuur buiten een bepaald bereik treden. Voor speciale situaties als langdurige of vaste opstellingen kan er voor worden gekozen een speciale omgeving in te richten, waarbij alle beschikbare en benodigde informatie in een oogopslag beschikbaar is.